ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΟΠΟΥΛΟ: «Η εμμονή σου με τη Δημοτική Αρχή σε αδικεί»

Άμεση ήταν η απάντηση του Δημάρχου Παπάγου-Χολαργού, Ηλία Αποστολόπουλου, στον επικεφαλής των «8 Προτάσεων», Χάρη Κουγιουμτζόπουλο. Ο Δήμαρχος απαντά στην ανακοίνωση που εξέδωσαν την Τετάρτη (27/5) οι «8 Προτάσεις», αναφορικά με το έργο κατασκευής του 1ου Νηπιαγωγείου Χολαργού στην οδό Φειδίου και την πρόσφατη τελετή θεμελίωσής του. Ο κ. Αποστολόπουλος τονίζει πως στην ανακοίνωσή της η παράταξη Κουγιουμτζόπουλου αποσιώπησε κατ’ επιλογή της την ομιλία του κατά τη διάρκεια της τελετής, στην οποία και απέδωσε τα εύσημα στις προηγούμενες διοικήσεις του Δήμου, καθώς και σε όσους συνέβαλαν στην προώθηση του έργου.  Ο Δήμαρχος,  μάλιστα,
αναφέρεται σε εμμονή του κ. Κουγιουμτζόπουλου με τη Δημοτική Αρχή, γεγονός που, σύμφωνα με τον Ηλία Αποστολόπουλο, αδικεί το Χάρη Κουγιουμτζόπουλο.

Αναλυτικά, η απάντηση του Δημάρχου Παπάγου-Χολαργού, στην ανακοίνωση των «8 Προτάσεων», έχει ως εξής:

«Κύριε Κουγιουμτζόπουλε,

Έμεινα πραγματικά έκπληκτος από το πνεύμα συνεργασίας και συλλογικότητας που επιδείξατε για μία ακόμα φορά στην επιστολή σας σχετικά με τη θεμελίωση του 1ου Νηπιαγωγείου Χολαργού. Επιλέξατε καταρχάς να αποσιωπήσετε την ομιλία  μου κατά την τελετή στην οποία και απέδωσα τα εύσημα στις προηγούμενες Διοικήσεις και σε όσους συνέβαλαν στην προώθηση του έργου.

Από τη μεριά μου, θα σας επισημάνω τα εξής:

Εκλέχθηκα Δήμαρχος την 25η Μαΐου 2014. Ήδη από τον Ιούνιο του 2014 είχα αλλεπάλληλες συναντήσεις με την Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. για την προώθηση των ζητημάτων που αφορούν στο Δήμο μας και πιο συγκεκριμένα για το 1ο Νηπιαγωγείο Χολαργού, για το 2ο – 3ο Δημοτικό Σχολείο Παπάγου, καθώς και για το θέμα ανέγερσης νέου σχολείου στο οικόπεδο της οδού Κλειούς.  Στο διάστημα αυτό έχουμε πραγματοποιήσει επίσης αλλεπάλληλες συναντήσεις και με τον κ. Δρούλια – Πρόεδρο της “Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.”– με τον οποίο και έχουμε άριστη συνεργασία. Ενδεικτικά ακόμα να σας ενημερώσω ότι ο διαγωνισμός διενεργήθηκε στις 22/7/2014, ενώ στις 31/3/2015 υπογράφηκε η σύμβαση με τον ανάδοχο και ξεκίνησε το έργο σε μια συγκυρία περιστολής ή ακόμα και αναβολής  των δημοσίων έργων και δαπανών.

Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο έργο έχει υποστηριχθεί και προωθηθεί διαχρονικά από το σύνολο των Δημοτικών Συμβουλίων των τελευταίων ετών και θεωρώ ότι είναι έργο συλλογικό, έργο του Δήμου μας. Άλλωστε αυτό το συμβολισμό είχε και η παρουσία των προηγούμενων Δημάρχων στην τελετή, αλλά και η πρόσκληση του συνόλου των παρατάξεων και των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου. Η εκ των υστέρων μονόπλευρη παράθεση των γεγονότων και η εμμονή σας με τη δημοτική αρχή, σας αδικεί. Όταν η Δημοτική Αρχή μιλάει για συνεργασία και συλλογική προσπάθεια το εννοεί. Καιρός είναι να αφήσετε στο περιθώριο την στείρα αντιπολίτευση και τους χαρακτηρισμούς και να συμβάλετε από τη θέση σας στο Δημοτικό Συμβούλιο στην βελτίωση της πόλης μας».

Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος

Ετικέτες ,