MA Optics

NexusLab

Πρατήριο Σιγαρέττων Stafilidis

Τρίτη, 12 Απριλίου 2016

Η ώρα της αλήθειας για τα 5,5 εκατομμύρια

Τρίτο θέμα στην 4η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Παπάγου-Χολαργού που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη (13/4, 18:00, Δημαρχιακό Μέγαρο Χολαργού), αλλά πρώτο σε σπουδαιότητα και ενδιαφέρον, αποτελεί η ενημέρωση από πλευράς Δημάρχου, Ηλία Αποστολόπουλου,      για      την
είσπραξη του ποσού των 5,5 εκατομμυρίων ευρώ που επιδικάστηκαν στο Δήμο από το ελληνικό δημόσιο, λόγω των αναγκαστικών απαλλοτριώσεων δημοτικής έκτασης για την προ ετών διάνοιξη της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έγκειται στις θέσεις που αναμένεται να πάρουν επί του θέματος, τόσο ο ίδιος ο Δήμαρχος, όσο και οι 22 Χολαργιώτες Δημοτικοί Σύμβουλοι, μαζί με τους 11 Παπαγιώτες, στον απόηχο της περιβόητης επιστολής Ξύδη προς τον Ηλία Αποστολόπουλο.

Να σημειωθεί ότι από τη συνεδρίαση της Τετάρτης (13/4) οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα της ζωντανής παρακολούθησης των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, μέσω του παρακάτω συνδέσμου...


Αναλυτικά, τα 46 θέματα που θα συζητηθούν και για τα οποία θα παρθούν αποφάσεις, είναι τα εξής:

1) Επικύρωση του υπ’ αριθμ. 3/2016 πρακτικού της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.

2) Ορισμός Ειδικού Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου.

3) Ενημέρωση σχετικά με την είσπραξη ποσού 5.457.853,48 € λόγω αναγκαστικής απαλλοτρίωσης Δημοτικής εκτάσεως για τη διάνοιξη της Δ.Π.Λ.Υ. (Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού). Συμφώνως της υπ΄ αριθμ. 56/2014 αποφάσεως  του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών.

4) Ενημέρωση – Συζήτηση και λήψη απόφασης για την συνδρομή σπουδαίου λόγου για την καταγγελία της σύμβασης έμμισθης εντολής, δικηγόρου Ν.Υ. Κωνστάντιας Παπακώστα και χορήγηση σχετικής εντολής προς Δήμαρχο.

5) Οικονομική επιχορήγηση στα Αθλητικά Σωματεία του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.

6) Οικονομική επιχορήγηση στα συστήματα Προσκόπων, Ναυτοπροσκόπων και σώματα Ελληνικού Οδηγισμού του Δήμου Παπάγου – Χολαργού.

7) Πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου δίμηνης διάρκειας, για έκτακτες και κατεπείγουσες ανάγκες Δημιουργικής Απασχόλησης μαθητών δημοτικού σχολείου, σύμφωνα με το άρθρο 204 του Ν. 3584/2007.

8) Πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου τρίμηνης διάρκειας, για έκτακτες και κατεπείγουσες ανάγκες φύλαξης και προστασίας παρυφών Υμηττού, λόφου Τσακού και αστικού πρασίνου καθώς και πυρασφάλειας αυτών, σύμφωνα με το άρθρο 204 του Ν. 3584/2007.

9) Ίδρυση Τμημάτων Ένταξης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Παπάγου και στο 2ο  Δημοτικό Σχολείο Χολαργού και κάλυψη των λειτουργικών εξόδων τους.

10) Έγκριση οικονομικού απολογισμού, έτους 2015, Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής.

11) Έγκριση οικονομικού απολογισμού, έτους 2015, Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής.

12) Έγκριση ανάθεσης της προμήθειας «Προμήθεια φαρμάκων και αναλωσίμου υγειονομικού υλικού Δήμου Παπάγου - Χολαργού και Νομικών Προσώπων Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α. & Δ.Ο.Π.Α.Π.» με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης / διαπραγμάτευσης.

13) Έγκριση ανάθεσης της προμήθειας «Προμήθεια αναλωσίμων εκτυπωτικών συσκευών  (τυμπάνων, μελανοταινιών κ.λπ.) και φωτοτυπικού χαρτιού» με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης / διαπραγμάτευσης.

14) Έγκριση διενέργειας διαγωνισμού προμήθειας με τίτλο: «προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών Δήμου Παπάγου – Χολαργού και Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α.».

15) Έγκριση διενέργειας διαγωνισμού προμήθειας με τίτλο: «προμήθεια τροφίμων για τις ανάγκες του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α. & Δ.Ο.Π.Α.Π. καθώς και γάλακτος για το εργατοτεχνικό προσωπικό του Δήμου και των Ν.Π.Δ.Δ. Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α. & Δ.Ο.Π.Α.Π.».

16) Έγκριση της υπ΄ αριθμ. 8/11.04.2016 Απόφασης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, σχετικά με τη μεταφορά περιπτέρων σε κατάλληλες θέσεις, συμφώνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

17) Έγκριση της υπ΄ αριθμ. 9/11.04.2016 Απόφασης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, σχετικά με αίτημα για παραχώρηση θέσης φόρτωσης – εκφόρτωσης σε οδικό τμήμα της Δημοτικής Κοινότητας Χολαργού.

18) Αύξηση ωραρίου εργασίας προσωπικού Ι.Δ.Α.Χ. μειωμένου ωραρίου.

19) Έγκριση δαπάνης και ανάληψη σχετικής πίστωσης για εκδηλώσεις του Δήμου.

20) Φιλοξενία παιδιών του Δήμου σε θερινές κατασκηνώσεις για το έτος 2016 και έγκριση σχετικής δαπάνης.

21) Επιστροφή οικογενειακού τάφου στο Δήμο Παπάγου – Χολαργού.

22) Επιστροφή ποσού ως αχρεωστήτως εισπραχθέντος.

23) Διαγραφή ποσού από βεβαιωτικό κατάλογο.

24) Διαγραφή  τιμολογίων λόγω πενταετούς παραγραφής.

25) Ανάληψη κόστους λειτουργίας – συντήρησης του έργου: «1ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ – Οικοδομικές Εργασίες & Η/Μ εγκαταστάσεις» και υποβολή πρότασης χρηματοδότησης από τις Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.

26) Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής Έργου «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΛΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΑΡΩΝ ΕΤΟΥΣ 2014».

27) Έγκριση του από 05-04-2016 Πρακτικού Κλήρωσης υπαλλήλων ως μέλη Επιτροπών Παραλαβής Έργων του Δήμου.

28) Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής για το έργο: «ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ ΟΔΩΝ ΕΤΟΥΣ 2013».

29) Έγκριση 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών (τακτοποιητικού) για το έργο: «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ 2015».

30) Έγκριση 2ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών του έργου: «ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΒΟΥΤΣΙΝΑ ΑΡ. 51».

31) Έγκριση 2ης παράτασης του έργου: «ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΒΟΥΤΣΙΝΑ ΑΡ. 51».

32) Έγκριση 3ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών (τελικός) του έργου: «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΑΡΩΝ 2015».

33) Έγκριση 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών και 1ου Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε. του έργου «ΣΗΜΕΙΑΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΣΕΩΝ 2015».

34) Λήψη απόφασης για τη συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής και Ελέγχου της ποιότητας υλικών που χρησιμοποιούνται ή ενσωματώνονται στο έργο «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΛΑΤΕΙΩΝ 2015».

35) Υποβολή Πρωτοκόλλου Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής του έργου: «ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ», προϋπολογισμού 66.666,00€, σύμβασης 30.666,36€ και συνολικής δαπάνης 30.527,36€ με Φ.Π.Α.

36) Υποβολή Πρωτοκόλλου Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής του έργου: «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΛΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΑΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ – ΧΟΛΑΡΓΟΥ, ΕΤΟΥΣ 2012», προϋπολογισμού 80.000,00€, σύμβασης 37.345,26€ και συνολικής δαπάνης 35.861,15€ με Φ.Π.Α.

37) Υποβολή Πρωτοκόλλου Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής του έργου: «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΓΗΠΕΔΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Δ.Κ.Χ. ΕΤΟΥΣ 2012», προϋπολογισμού 12.569,99€, σύμβασης 11.941,48€ και συνολικής δαπάνης 11.297,03€ με Φ.Π.Α.

38) Υποβολή Πρωτοκόλλου Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής του έργου: «ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΡΣΙΩΝ ΜΕΙΩΤΗΡΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΕΤΟΥΣ 2013», προϋπολογισμού 12.167,53€, σύμβασης 11.559,15€ και συνολικής δαπάνης 11.559,15€ με Φ.Π.Α.

39) Υποβολή Πρωτοκόλλου Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής του έργου: «ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΡΣΙΩΝ ΜΕΙΩΤΗΡΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΕΤΟΥΣ 2014», προϋπολογισμού 12.632,82€, σύμβασης 12.002,13€ και συνολικής δαπάνης 12.002,13€ με Φ.Π.Α.

40) Υποβολή Πρωτοκόλλου Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής του έργου: «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΥΛΕΙΟΥ ΧΩΡΟΥ 5ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ Δ.Κ.Χ.», προϋπολογισμού 12.580,93€, σύμβασης 11.951,89€ και συνολικής δαπάνης 11.948,98€ με Φ.Π.Α.

41) Υποβολή Πρωτοκόλλου Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής του έργου: «ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΣΤΕΓΑΝΗΣ ΣΩΛΗΝΩΣΗΣ Ο.Τ.Ε. ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ Ο.Τ.Ε. ΣΤΗΝ ΟΔΟ VIII ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ», προϋπολογισμού 23.105,94€, σύμβασης 22.412,76€ και συνολικής δαπάνης 17.894,53€ με Φ.Π.Α.

42) Υποβολή Πρωτοκόλλου Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής του έργου: «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ – ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΕΤΟΥΣ 2014», προϋπολογισμού 80.000,00€, σύμβασης 68.000,00€ και συνολικής δαπάνης 14.017,63€ με Φ.Π.Α.

43) Υποβολή Πρωτοκόλλου Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής του έργου: «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ – ΛΥΚΕΙΩΝ, ΕΤΟΥΣ 2014», προϋπολογισμού 80.000,00€, σύμβασης 36.945,15€ και συνολικής δαπάνης 36.945,15€ με Φ.Π.Α.

44) Υποβολή Πρωτοκόλλου Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής του έργου: «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ – ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΕΤΟΥΣ 2011», προϋπολογισμού 77.500,00€, σύμβασης 69.020,75€ και συνολικής δαπάνης 69.020,50€ με Φ.Π.Α.

45) Υποβολή Πρωτοκόλλου Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής του έργου: «ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ», προϋπολογισμού 12.600,00€, σύμβασης 12.348,00€ και συνολικής δαπάνης 12.348,00€ με Φ.Π.Α.

46) Εξέταση αιτημάτων κοπής δένδρων.