Ο Κώστας Τίγκας απαντά στο «μένουμε... Χολαργό!»

Επιστολή-απάντηση στα όσα το «μένουμε... Χολαργό!» αποκάλυψε τη Δευτέρα (25/7) σχετικά με την πρόσφατη ανεξαρτητοποίηση του Νίκου Κουτάκη από την παράταξη «Ανεξάρτητη Ενωτική Κίνηση» λάβαμε την Τετάρτη (27/7) από τον επικεφαλής, Κώστα-Πολυχρόνη Τίγκα, την οποία και δημοσιεύουμε. Ανταπάντηση από το «μένουμε... Χολαργό!» εννοείται πως δεν πρόκειται να υπάρξει, πέραν της σημείωσης πως ο χρόνος είναι εκείνος που θα έρθει να επιβεβαιώσει ένα ακόμη ρεπορτάζ-αποκάλυψη του blog μας, όπως έχει συμβεί μέχρι σήμερα με ΟΛΑ τα αντίστοιχα  αποκλειστικά  ρεπορτάζ   που
έχουν προηγηθεί, στα -σχεδόν- δύο χρόνια ζωής του «μένουμε... Χολαργό!». Η επιστολή-απάντηση του κ. Τίγκα έχει ως εξής:

Κύριε Χάλκο,

Διάβασα με πολύ προσοχή την ανάρτησή σας με τίτλο «Όλη η αλήθεια για την ανεξαρτητοποίηση του Κουτάκη». Θεωρώ ότι είναι έξω από οποιαδήποτε δημοσιογραφική αντικειμενικότητα, έχει κρίσεις αυθαίρετες και χωρίς την απαραίτητη επαρκή τεκμηρίωση, είναι πέρα από κάθε δεοντολογία. Πως αλλιώς να εξηγήσει κάποιος τους χαρακτηρισμούς σας «ευκαιριακός επικεφαλής» ή «δεν έχει…μέλλον». Με ποια κριτήρια και από ποια συμπεριφορά μου τους βγάλατε αυτούς τους ανεπίτρεπτους χαρακτηρισμούς;

Να σας θυμίσω κ. Χάλκο ότι στις 18 Μαΐου 2015 για τον ένα χρόνο μετά τις Δημοτικές Εκλογές, γράφατε, επιδοκιμάζοντας τη στάση μου:
«Το ρόλο του επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης τον έχει πάρει (ορθώς, κατά τη γνώμη μου) ιδιαίτερα ζεστά, κάνοντας μέχρι στιγμής την παρουσία του αισθητή περισσότερο από κάθε άλλον επικεφαλής.»

Αναρωτιέμαι βέβαια τι είναι αυτό που σας κάνει τώρα να ενοχλείσθε από τα Δελτία Τύπου που εκδίδουμε και τα οποία είναι κατά τεκμήριο επικριτικά για το Δήμαρχο και την ασκούμενη ανεπαρκή Διοίκηση. Προφανώς λησμονείτε ότι οι συνδημότες μας τους οποίους με σεβασμό υπηρετούμε μας έταξαν στη Μείζονα Αντιπολίτευση και έργο μας είναι να: ΚΡΙΝΟΥΜΕ – ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ και ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ.

Τονίζω ότι, εγώ τουλάχιστον, δεν συνεργάζομαι ευκαιριακά και πεποίθησή μου είναι ότι οι συνεργασίες βασίζονται σε συμφωνία στο πρόγραμμα και στις αρχές ενός συνδυασμού με στόχο το βέλτιστο αποτέλεσμα για την πόλη και τους πολίτες της. Συνεπώς το «ευκαιριακός επικεφαλής» που σπεύσατε να αναφέρετε δεν με αφορά πολύ περισσότερο μάλιστα όταν η συμφωνία με την ομάδα των τριών έγινε, χρονικά, όταν ήδη πριν από ένα και πλέον έτος ήμουν επικεφαλής της Ανεξάρτητης Ενωτικής Κίνησης διαθέτοντας και τόσα άλλα αξιόλογα στελέχη. Θα ήθελα επ΄αυτού την εξήγησή σας.

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ πληροφορήθηκα την ανεξαρτητοποίηση του κ. Κουτάκη την στιγμή της ανακοίνωσης που ο ίδιος έκανε στο Δημοτικό Συμβούλιο.  Ο ίδιος δεν μου είχε κάνει ποτέ την οποιαδήποτε αναφορά, προφανώς γιατί αυτό θεωρούσε πως ήταν το σωστό.

Σας επισημαίνω ότι στην επαγγελματική και αυτοδιοικητική μου πορεία είχα και έχω ως στόχο να υπηρετώ αρχές και ηθικές αξίες και όχι συγκυρίες και σκοπιμότητες και θα σας θυμίσω ότι έχω φάρο μου αυτό που ο Μαχάτμα Γκάντι  υποστήριζε «ότι  πολιτική χωρίς ηθική δεν υπάρχει».

Σε ότι αφορά την προεδρία της τοπικής οργάνωσης της ΝΔ, απορώ από πού συμπεραίνετε ότι ήταν στα ενδιαφέροντά μου. Διαβάσατε κάποια επίσημη ανακοίνωσή μου; Λησμονείτε βέβαια δύο σημεία. Το ένα είναι ότι ήμουν Υποψήφιος Δήμαρχος το 2014, άρα δεν μου πήγαινε και πολύ η Προεδρία της τοπικής της ΝΔ. Το άλλο είναι ότι  η ηγεσία της ΝΔ, την οποία  υποστήριξα στις εσωκομματικές εκλογές με πολύ μεγάλη επιτυχία, μου ζήτησε να ασχοληθώ με θέματα της Γραμματείας  Αυτοδιοίκησης και συνεπώς δεν θα είχα τον απαιτούμενο  χρόνο. Θέλω μία απάντηση ξεκάθαρη και σε αυτή την ανακρίβειά σας.

Επειδή κατάλαβα ότι άγχεστε για το επίπεδο των σχέσεών μου με την ομάδα των τριών σας πληροφορώ ότι με τον κ. Νίκο Κουκή είναι εξαιρετικές, ενώ με την κ. Κική Κούτρα συζητώ πολλά δημοτικά θέματα λόγω της τεράστιας, ιδιαίτερα αξιόλογης και πολύτιμης εμπειρίας της.

Τα προβλήματα της πόλης μας είναι πολλά πάρα πολλά και προς την κατεύθυνση αυτή κινούμαι. Απορώ μάλιστα πως δεν τα βλέπετε για να τα αναδείξετε. Η εντύπωση μου είναι ότι σας ενοχλούν οι δικές μας δημόσιες τοποθετήσεις μέσω Δελτίων Τύπου με τα οποία αναδεικνύουμε την ανεπάρκεια και την αναποτελεσματικότητα της Δημοτικής Αρχής, αλλά και την μεγάλη απογοήτευση των συνδημοτών μας. Έτσι εξ άλλου εξηγείται το γεγονός ότι αυθαίρετα πάνω από δέκα Δελτία Τύπου της παράταξής μας δεν τα αναρτήσατε.

Κύριε Χάλκο,

Αυτή την ώρα είναι καθήκον μου να εργάζομαι προς το συμφέρον του Δήμου μας τιμώντας την εμπιστοσύνη και την ψήφο των 8000 συνδημοτών μας που με έταξαν στη θέση της Μείζονος Μειοψηφίας. Αυτό πράττω και αυτό θα συνεχίσω με πάθος να κάνω, γιατί ειλικρινά πιστεύω ότι οι συνδημότες μας τόσο στο Χολαργό όσο και στον Παπάγου, δικαιούνται πολύ περισσότερων και καλλίτερων υπηρεσιών από αυτές που σήμερα απολαμβάνουν.

Αναμένω τη δημοσίευση του παρόντος αλλά και τις επαρκείς απαντήσεις σας.

Φιλικά
Κώστας Τίγκας

Ετικέτες ,