Ο Χολαργιώτης σεφ, Δημήτρης Αμπράζης, στο «μένουμε... Χολαργό!»

Η παρέα του «μένουμε... Χολαργό!» δεν σταματά να μεγαλώνει, να εμπλουτίζεται, ακόμη και να... εξελίσσεται! Από τη Δευτέρα 22 Μαΐου 2017, το αγαπημένο blog όλων των Χολαργιωτών είναι στην ευχάριστη θέση να διαθέτει στο δυναμικό του ένα νεαρό Χολαργιώτη, η ιδιότητα του οποίου μόνο αδιάφορη δεν
μπορεί να περάσει, ειδικά στις μέρες μας. Ο λόγος για τον 23χρονο Δημήτρη Αμπράζη, το Χολαργιώτη σεφ του διάσημου six d.o.g.s της οδού Αβραμιώτου στο Μοναστηράκι. Τον άνθρωπο που αναμένεται να γίνει ο... δικός σας άνθρωπος, μέσα από τις συνταγές και τις φρέσκες ιδέες πάνω στη μαγειρική, τις οποίες ο γεμάτος φιλοδοξίες Δημήτρης κομίζει. Το «μένουμε... Χολαργό!» δεν έχει παρά να καλωσορίσει το Δημήτρη Αμπράζη και να σας τον... παραδώσει χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις!

Μείνετε συντονισμένοι και... καλή σας όρεξη!

Χαιρετώ τη μεγάλη παρέα του «μένουμε... Χολαργό!».

Του Δημήτρη Αμπράζη
Chef @six d.o.g.s
Μοναστηράκι, Αθήνα

Ονομάζομαι Αμπράζης Δημήτρης, είμαι ένας ανερχόμενος σεφ, με αγάπη και πάθος προς τη μαγειρική. Η αγάπη μου για τη μαγειρική ξεκινάει από την παιδική μου ηλικία, στα περίπου 10 μου χρόνια. Νιώθω ευλογημένος, γιατί έχω κάνει το χόμπι μου επάγγελμα. Η μαγειρική είναι μια τέχνη που συνδυάζει αρμονικά και τις 5 αισθήσεις. Οι φιλοδοξίες μου ξεπερνούν τα ελληνικά  όρια, καθώς στις αρχές  του 2018 σχεδιάζω ταξίδι για τη Γαλλία, τη μητέρα όλων των κουζινών, με εξειδίκευση στη μοριακή γαστρονομία.

Αν και συχνά οι μάγειρες επιμελούνται γκουρμέ πιάτα, ο σεβασμός στην παράδοση παίζει πρωταρχικό ρόλο σε ένα μάγειρα. Μαζί θα γνωρίσουμε νέες και παλιές συνταγές, φρέσκιες ιδέες, αναμιγμένες με την τρέλα του μάγειρα, που μπορούν εύκολα να δημιουργηθούν στο σπίτι με λίγα υλικά, έξυπνα κόλπα και πολλή πολλή φαντασία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων το blog «μένουμε... Χολαργό!» για τη συνεργασία μας, η οποία θα ξεχειλίζει από νοστιμιές και φαντασία.

Καλώς σας βρήκα!

Ετικέτες ,